دوستداران و عاشقان یوسف فاطمه زهرا (س)

دوستداران و عاشقان یوسف فاطمه زهرا (س)

دوستداران و عاشقان یوسف فاطمه زهرا (س)

دوستداران و عاشقان یوسف فاطمه زهرا (س)

آرزوی یک رزمنده

ü    آرزوی یک رزمنده !

در بخش اعصاب بیمارستان قائم مشهد بستری بودم. برادر مجروحی به نام کاظم رضایی به علت ناراحتی اعصاب در بخش ما بستری بود. می گفت در عملیات خیبر مجروح شده است. ایشان فقط گردنش حرکت می کرد و بقیه اعضای بدنش تکان نمی خورد . بعد از دوازده روز بستری بودن در بیمارستان ، تعدادی از اعضای خانواده اش به ملاقاتش آمدند. وقتی مدت ملاقات به پایان رسید و اعضای خانواده اش از کنارش رفتند . شروع کرد به گریه کردن . همین طور که گریه می کرد امام زمان (عج) و امام رضا (ع) را صدا می زد و اشک می ریخت . من که با دیدن گریه هایش تعجب کرده بودم پیشش رفتم و گفتم : کاظم جان چه شده است ؟ چرا گریه می کنی؟ تو که در این مدت از همه ساکت تر بودی چرا امشب ناراحت هستی؟ شما که باید به خاطر آمدن خانواده ات خوشحال باشی ، خدا را شکر کن. هر چه تلاش کردم تا او را  آرام کنم نتوانستم . برای این که ببینم موضوع از چه قرار است ، علت ناراحتی اش را جویا شدم . چیزی نمی گفت و همین طور گریه می کرد . وقتی اصرار زیاد مرا دید گفت : محمد جان نمی دانم امروز ملاقات کننده مرا دیدی یا نه ؟ گفتم : دیدم . گفت : امروز همسرم تنها فرزندم – فاطمه را به همراه خودش به ملاقاتم آورد ، وقتی دخترم را دیدم خیلی خوشحال شدم و خون دیگری توی رگ هایم جاری شد. من دخترم را خیلی دوست دارم همیشه وقتی فاطمه را می دیدم ، او را بغل می کردم و می بوسیدم اما امروز که بچه ام را کنارم روی تخت گذاشتند. هر چه تلاش کردم تا او را در آغوش بگیرم و ببوسم ، دست هایم حرکت نکرد و آخر نتوانستم بعد از مدت ها جدایی از فرزندم او را در آغوش بگیرم و ببوسم و این امر باعث شد قلبم آتیش بگیره.

(برگرفته از سبز سرخ ویژه نامه ی کنگره بزرگداشت سرداران و چهارده هزار شهید استان های مازندران و گلستان - راوی : محمد حاجیلری از گرگان )

نظرات 8 + ارسال نظر
بورقانی سه‌شنبه 9 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 05:17 ب.ظ http://boorghani.persianblog.ir

عید رمضان آمد و ماه رمضان رفت [گل][گل][گل] صد شکر که این آمد و صدحیف که آن رفت

سلام بزرگوار !

در روز پایانی ماه عزیز خدا ، رمضان المبارک و بغض وداع با ضیافت الرّحمن ضمن تبریک فرارسیدن عید سعید فطر ، از محضر شما خوبان التماس دعا دارم !


برایتان عزّت و سربلندی قرین با سعادت و سلامت از محضر حضرت دوست آرزومندم


در پناه حضرت دوست موفق و منصور باشید !

التماس دعا

خدای مهربان یار و یاورتان !

[بدرود]

حدیث سه‌شنبه 16 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 10:04 ق.ظ http://www.hadiss85.blogfa.com

سلام خیلی یعنی عالی بود نمیدونم چی بگم و بنویسم فقط عالی بود

بورقانی پنج‌شنبه 25 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 02:43 ب.ظ http://boorghani.persianblog.ir

سلام بزرگوار

موفق و پیروز باشید

التماس دعا

علی پنج‌شنبه 25 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 08:05 ب.ظ

سلام
وب بسیار زیبا و با مفهومی داری نام من نوای دل است با تبادل لینک موافقم خوشحال می شوم سری به ما بزنی و خبرش را بدهی تا شما را لینک نمایم سربلند و پیروز باشید

رهگذر پنج‌شنبه 2 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 03:42 ق.ظ http://shaker5.persianblog.ir

ای شه توس که سر چشمه الطاف خدایی

جان ما باد فدایت که ولی نعمت مایی

گره از کار فرو بسته ما کس نگشاید

تو مگر عقده ز دلهای پریشان بگشایی

بوی دلجوی تو از درد رهاند دل ما را

چه کند جز تو ندارد دل پر درد دوایی

« مرحوم دکترقاسم رسا »

بورقانی شنبه 4 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 01:39 ق.ظ http://boorghani.persianblog.ir

سلام برادرگرامی ام !

شهادت ششمین لاله باغ نبوی را تسلیت میگم !


در پناه خدا باشید

التماس دعا



رهگذر دوشنبه 6 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 06:48 ق.ظ http://shaker5.persianblog.ir

تا سا یه رضا و تو بر فرق کشورست

با شد د و ا م ملک ، ر هین د وا م تو

بر سر نها د تا ج ثنا گستر ی مر ا

سلطا ن د ین برا د ر وا لا مقا م تو

ای خواهرگرامی سلطان دین رضا(ع)

باشد « رسا » غلا م برادر ، غلام تو

شعر از مرحوم د کتر قا سم رسا

ملک الشعرای آستان قد س رضوی

جمعه اول ذو القعدة الحرام 10آبانماه

سالروز میلاد کریمه اهل بیت می باشد




سیاه چشم ماه سیما شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 11:16 ب.ظ http://www.yahoosseyn.blogfa.com

این بار با تاریخچه ی حرم اپ کردم سر بزنید
ذکر حسینی فراموش نشود[گل]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد