دوستداران و عاشقان یوسف فاطمه زهرا (س)

دوستداران و عاشقان یوسف فاطمه زهرا (س)

دوستداران و عاشقان یوسف فاطمه زهرا (س)

دوستداران و عاشقان یوسف فاطمه زهرا (س)

ای یـوسـف دور از وطـن !

گفتم بیـا نگـارا، مردم در انتظارند   

                                                                  گفتا بگو به مردم، من هم در انتظارم


گفتم دعا که عمریست،وِرد لب است ما را   

                                                                    گفتا دعایِ تنها بنموده، شرمسارم

 

 

آنگاه که انعکاس ماه بعد از قرنها انتظار بر بام قلب ها حک میشود، هنوز خوابهایمان

جمعه های فـراق را در خاطر نگاه داشته است.

هنوز هم شعرهایمان بوی هجرت مصرعی را در غفلت خاموش صبح و شــام به انتظار نشسته است.

                      چرا که به دنبال صفتی ساده از طوایف عاطــفه ایم...

                                                         ولی هنوز حروف ربط را در ندبه های جمعــــــه نیافته ایم...!

 

             

         ای یـوسـف دور از وطـن !

                        سـخت اسـت بـرای مـن که از اشـک فـراقـت بی طاقـت شـوم،

                                                       در حـالـی کـه مــردمـان یـاد تـو را از خـاطـر بـرده بـاشـند...!

 

                

نظرات 3 + ارسال نظر
سیاه چشم ماه سیما پنج‌شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 04:08 ب.ظ http://www.yahoosseyn.blogfa.com

بامطلبی از ذوالجناح (اسب امام حسین علیه السلام)به روز شده ایم با نظرات خود ما را امر وبلاگ نویسی یاری کنید.

یه نفر یکشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 01:09 ب.ظ

کسی که دلش برات تنگ شده ولی تو دل او راشکستی
تو با کمال بی رحمی به عواطف من لگد زدی و به آن پشت کردی
نمیتوانم بهت بگم که ازت راضی هستم ولی از خدا میخوام تا این جراحتی را که بر روی قلبم گذاشتی را بهبود بخشد تا بتوانم ببخشمت

ترفند جالبی بود

حسین جمعه 26 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 10:54 ب.ظ http://www.sangar.blogsky.com

سلام وبلاگ زیبایی داری
شما رو لینک کردم
شما هم از وبلاگ من دیدن کن
اگه دوست داشتی من رو هم لینک کن
ممنون
موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد