دوستداران و عاشقان یوسف فاطمه زهرا (س)

دوستداران و عاشقان یوسف فاطمه زهرا (س)

دوستداران و عاشقان یوسف فاطمه زهرا (س)

دوستداران و عاشقان یوسف فاطمه زهرا (س)

تغییر جهان

سر قبر شخصی نوشته شده بود : کودک که بودم می خواستم دنیا را تغییر بدهم وقتی بزرگتر شدم متوجه شدم که دنیا خیلی بزرگ است من باید کشورم را تغییر بدم بعد ها کشورم را هم بزرگ دیدم و تصمیم گرفتم شهرم را تغییر دهم . در سالخوردگی تصمیم گرفتم خانواده ام را متحول کنم . اینک من در آستانه مرگ هستم می فهمم که اگر روز اول خودم را تغییر داده بودم شاید می توانستم دنیا را هم تغییر دهم

نظرات 4 + ارسال نظر
جنبش اجتماعی منتقدان شبکه فارسی 1 سه‌شنبه 1 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 07:56 ق.ظ http://farsione1.persianblog.ir/

به جنبش اجتماعی منتقدان شبکه فارسی 1 بپیوندید. همانطور که می دانید شبکه فارسی زبان فارسی1 از مهرماه سال گذشته آغاز به کار کرد اما به نظر می رسد این شبکه در ظاهر سرگرمی به شدت به دنبال ضربه زدن به ساختار مستحکم خانواده های ایرانی است و این در حالیست که مسئولان مروبطه در خواب هستند. ما در وبلاگ پشت پرده فارسی1 بدنبال آگاه کردن ایرانیان عزیز نسبت به خطرات این شبکه برای خانواده ها هستیم. آماده تبادل لینک و درج مطالب شما در نقد این شبکه هستیم.

فطرس سه‌شنبه 1 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 02:44 ب.ظ http://www.fotrosedel.blogfa.com

قسمتی از مناجات شهید چمران:

" خدایا تو مرا عشق کردی که در قلب عشاق بسوزم.

تو مرا اشک کردی که در چشم یتیمان بجوشم.

تو مرا آه کردی که از سینه بینوایان و دردمندان به آسمان صعود کنم.

تو مرا فریاد کردی که کلمه حق را هر چه رساتر برابر جباران اعلام نمایم. تو مرا در دریای مصیبت و بلا غرق کردی و در کویر فقر و حرمان تنهایی سوزاندی.

خدایا تو پوچی لذات زودگذر را عیان نمودی، تو ناپایداری روزگار را نشان دادی. لذت مبارزه را چشاندی. ارزش شهادت را آموختی..........

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ-
سلام دوست عزیز
ممنون از نظر زیبات
موفق باشی
داستانک بسیار زیبایی بود

فطرسی بمونید

احسان برادری یکشنبه 6 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 07:22 ب.ظ http://blugh.blogfa.com

سلام ، وقت داشتین داستان " اعتکاف چوپان عاشق " رو در بلوغ بخونین.

بلوغ شنبه 19 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 01:30 ب.ظ

آپ بلوغ تک نوشته است . معنای عید رو توی بلوغ بخونین.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد