دوستداران و عاشقان یوسف فاطمه زهرا (س)

دوستداران و عاشقان یوسف فاطمه زهرا (س)

دوستداران و عاشقان یوسف فاطمه زهرا (س)

دوستداران و عاشقان یوسف فاطمه زهرا (س)

نوشته های از دوستان

 


فاطمه شاهکار خداوند در امر خلقت است .


آن زهره ای که مهر به نورش منور است     در دانه ی پیامبر وزهرای اطهر است
از رنج کار آبله می زد به دست او           دستی که بوسه گاه لبان پیامبر است

 

در رتبه ز انبیا مقدم زهراست                    همتای علی مرد دو عالم زهراست
بر گوی بر آنکه اسم اعظم جوید                شاید که تمام اسم اعظم زهراست

 

چند تا دوستم داری ؟ همیشه وقتی یکی ازم می پرسید چند تا دوستم داری یه عدد بزرگ میگفتم... ولی وقتی تو ازم بپرسی چند تا دوستم داری؟ می گم : یکی !!! میدونی چرا ؟چون قوی ترین و بزرگترین عددیه که میشناسم ... دقت کردی که قشنگترین و عزیز ترین چیزای دنیا همیشه یکین ؟ ماه یکیه ... خورشید یکیه ... قلب یکیه ... خدا یکیه ... مادر یکیه و......

 

گفتگوی ماه و نابینا- نابینا گفت: دوستت دارم،ماه گفت تو که منو نمی بینی چطوری دوستم داری نابینا. گفت:اگه می دیدمت عاشق زیباییت می شدم اما الان که نمی بینمت عاشق خودت هستم

 

همیشه تصور کن توی یه دنیای شیشه ای زندگی میکنی پس مراقب باش به طرف کسی سنگ نندازی چون اول دنیای خودتو می شکنی

 

روزی دروغ به حقیقت گفت : میل داری با هم شنا کنیم ؟ حقیقت ساده لوح پذیرفت و گول او را خورد.آن دو با هم به کنارساحل رفتند.حقیقت لباسش را در آورد . دروغ حیله گر فوراً لباسهای او را پوشید.از آن روز به بعد همیشه حقیقت عریان و زشت است و دروغ درلباس حقیقت زیبا و فریبنده.

خوب حالا سوال من اینست که چرا واقعا بعضیها دروغ را بهتر از راست (حقیقت) میدانند؟

لطفا اگر زحمتی نیست چرای آنرا بگوئید

نظرات 32 + ارسال نظر
زینب چهارشنبه 20 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 11:04 ق.ظ http://zeynab73.blogsky.com

سلام وبلاگتون جالبه جواب سوالتون: چون بعضیهابادروغ کارهاشون راه می اندازندوپیشمیبرندولی نمیدانندکه کارآن دنیاشون بیخیدامیکنه بدبختا!

سرباز گمنام امام زمان و نوکر شهدا چهارشنبه 20 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 01:43 ب.ظ http://www.rogheyeh.blogfa.com

سلام
ممنون از اینکه خبرمون کردید
استفاده کردم
موفق باشید
یا علی

یه دوست خوب برای شما چهارشنبه 20 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 02:45 ب.ظ http://www.va-amma-entezar.blogfa.com

ماشاالله چه تبلیغی !
بابا تو دیگه کی هستی دست شیطو نو بستی
بابا ایول
بازم ممنون
بازم منتظرتم

حمید (درکوچه باغهای بیابان) چهارشنبه 20 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 03:28 ب.ظ http://hke.blogfa.com

با اصابت موشک
برج ساعت حرمین عسگریین(ع) تخریب شد
http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8604200205
خدا لعنتشون کنه

روح الله چهارشنبه 20 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 04:44 ب.ظ http://www.roohollahtehrani.blogfa.com

بنام خدا
سلام علیکم

@@@@@@@@@@
@@@@@@@@@
@@@@@@@@
@@@@@@@
@@@@@@
@@@@@
@@@@
@@@
@@
@

اِلهى عَظُمَ الْبَلاَّءُ وَبَرِحَ الْخَف اَّءُ وَانْکَشَفَ الْغِط اَّءُ وَانْقَطَعَ الرَّج اَّءُ

وَضاقَتِ الاْرْضُ وَمُنِعَتِ السَّماَّءُ واَنْتَ الْمُسْتَعانُ وَاِلَیْکَ

الْمُشْتَکى وَعَلَیْکَ الْمُعَوَّلُ فِى الشِّدَّةِ وَالرَّخاَّءِ اَللّهُمَّ صَلِّ عَلى

مُحَمَّدٍ وَ الِ مُحَمَّدٍ اُولِى الاْمْرِ الَّذینَ فَرَضْتَ عَلَیْنا طاعَتَهُمْ

وَعَرَّفْتَنا بِذلِکَ مَنْزِلَتَهُمْ فَفَرِّجْ عَنا بِحَقِّهِمْ فَرَجاً عاجِلا قَریباً کَلَمْحِ

الْبَصَرِ اَوْ هُوَ اَقْرَبُ یا مُحَمَّدُ یا عَلِىُّ یا عَلِىُّ یا مُحَمَّدُ اِکْفِیانى

فَاِنَّکُما کافِیانِ وَانْصُرانى فَاِنَّکُما ناصِرانِ یا مَوْلانا یا صاحِبَ

الزَّمانِ الْغَوْثَ الْغَوْثَ الْغَوْثَ اَدْرِکْنى اَدْرِکْنى اَدْرِکْنى السّاعَةَ

السّاعَةَ السّاعَةَ الْعَجَلَ الْعَجَلَ الْعَجَلَ یا اَرْحَمَ الرّاحِمینَ بِحَقِّ مُحَمَّدٍ وَآلِهِ الطّاهِرینَ

………ترجمه..........

خدایا بلاء عظیم گشته و درون آشکار شد و پرده از کارها برداشته شد و امید قطع شد

و زمین تنگ شد و از ریزش رحمت آسمان جلوگیرى شد و تویى یاور و شکوه بسوى تو است

و اعتماد و تکیه ما چه در سختى و چه در آسانى بر تو است خدایا درود فرست بر

محمد و آل محمد آن زمامدارانى که پیرویشان را بر ما واجب کردى و بدین سبب مقام

و منزلتشان را به ما شناساندى به حق ایشان به ما گشایشى ده فورى و نزدیک مانند

چشم بر هم زدن یا نزدیکتر اى محمد اى على اى على اى محمد مرا کفایت کنید

که شمایید کفایت کننده ام و مرا یارى کنید که شمایید یاور من اى سرور ما اى صاحب

الزمان فریاد، فریاد، فریاد، دریاب مرا دریاب مرا دریاب مرا همین ساعت

همین ساعت هم اکنون زود زود زود اى خدا اى مهربانترین مهربانان به حق محمد و آل پاکیزه اش

@
@@
@@@
@@@@
@@@@@
@@@@@@
@@@@@@@
@@@@@@@@
@@@@@@@@@
@@@@@@@@@@

مهدوی باشید
یا مهدی فاطمه

عاشق چهارشنبه 20 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 05:30 ب.ظ http://kabedel.parsiblog.com/

سلام.......
مطلبت که خیلی قشنگه......
منم آپم
سر بزنی خوشحال میشم.......

سید محمد امین چهارشنبه 20 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 05:37 ب.ظ http://asheghan-ali.blogfa.com

سلام علیکم
وبلاگ بسیار زیبایی داری.تبادل لینک؟بهم سر بزن.
یا علی(ع)

نورا چهارشنبه 20 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 06:11 ب.ظ http://nooronline.persianblog.com

بسم رب النور

در این ترنم موسیقی حیات
من نیز یک نُتَم
اما، نه جنس لا
من بوسه جز به دست گَوَن ها، نمی زنم
پا بر تقدس شبدر، نمی نهم
من خانه را به حبس چلچله، زینت نمی دهم
بازوی سبز درختان، نمی کنم
من جانشین پاک خدایم، به روی خاک
جز رو به سوی دوست
قبله به جایی، نمی برم...

بسم رب النور

سلام خدمت شما دوست بزرگوارم. خوبید؟
چون میخوان بوسیله دروغ بر حقارتشون سرپوش بذارن

موفق باشید
یا علی

طاهره چهارشنبه 20 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 06:30 ب.ظ http://www.HEJABEGHIBAT.BLOGFA.com/

سلام علیکم
ممنون که به من سر زدید
در مورد سوالتون باید بگم که به نظر من اونها خدا را ناظر بر اعمالشون نمی بینند ، اگه کسی خدا رو ناظر بر اعمالش ببیند این جسادت رو نمی کنه که در محضر خدا گناه کنه

معلم چهارشنبه 20 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 08:18 ب.ظ http://ghaemyali.blogfa.com

سلام.همینقدر می دانم که دوست شما آرام خوابیده است و مثل همه اموات قصد بیدار شدن ندارد.البته اگر ما لایق باشیم می توانیم گوشه ای از خلا او را برای شما ژر کنیم

دو منتظر عاشق چهارشنبه 20 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 09:54 ب.ظ http://shamimeashenaee.blogfa.com

بسم رب المهدی علیه السلام

سلام دوست عزیز
ممنون که خبر کردین آفرین خیلی عالیه
در مورد این که چرا بعضی ها دروغ رو بیشتر از راست دوست دارند نظر من اینه که خیلی از آدما برای نشون دادن خودشون تو جمع یا به بقیه مجبور میشن که دروغ بگن حتما به خاطر اینه که شاید واقعا چیزی با ارزشی ندارن این دروغ گویی مثل تفاوت بین دو تا جوون میمونه که یکی میره درس میخونه و موفقیت های زیادی رو کسب می کنه و ناخواسته مورد توجه قرار می گیره با یه جوونی که به جای درس و ادامه تحصیل به سراغ مواد مخدر می ره می خواد بگه که منم کسیم.
بنابر این منشا دروغ گویی چیزی جز ناتوانی نیست

باز هم منتظر حضور گرمتون هستیم
یا حق
التماس دعا

گلدوست چهارشنبه 20 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 10:31 ب.ظ http://goldoost1.blogfa.com

میلاد امام باقر را پیشاپیش تبریک می گویم

حس غریب پنج‌شنبه 21 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 08:28 ق.ظ http://hese-gharib.blogfa.com

سلام.

از اینکه به وبلاگم سر می زنید ممنونم.

از لطفتون هم بسیار سپاسگذارم. موفق و موید باشید.

خدانگهدار.

مصطفی پنج‌شنبه 21 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 10:52 ق.ظ http://tdbh.blogfa.com

با یاد حق
یک شبنم
این است آن منی که از سالهای دراز
از نخستین روزی که به خویش چشم گشوده ام
بر دوش کشیده ام
(دکتر علی شریعتی)
سلام
اگه سوغاتی میخوای بیا

رویا پنج‌شنبه 21 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 12:26 ب.ظ http://tarannom08.bligfa

موفق باشید
به من هم سر بزن.

رجبیان پنج‌شنبه 21 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 12:37 ب.ظ http://www.rajabiyan.blogfa.com

سلام عزیزم
در مورد جناب(معلم) که فرموده بودید:
دوست عزیزم هک کردن کار درستی نیست و از نظر اخلاقی خوب کاری نکرده ایم ان شاء الله با هم برویم در وبلاگش ببینیم حرف حسابش چیه بعد از او سوال کنیم که مقصودش همین هست که شما برداشت کرده اید اگه خودش تایید کرد و اهل منطق بود ان شاء الله او را هدایت می کنیم اگر هم مغرض بود و نمی خواست حقیقت را قبول کند طبق آیه قران که می فرماید و اذا خاطبهم الجاهلون قالو سلاما عمل خواهیم کرد
موفق باشید

عسل پنج‌شنبه 21 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 01:27 ب.ظ http://asalhoney.blogfa.com

چی بگم خیلی ناراحت شدم از این موضوع این آدمای پلید از اون دنیا نمی ترسن ؟؟؟؟؟؟؟؟
ای کاش امام عزیزمون زودتر ظهور می کردن تا حق و از ظالم می گرفتند .
به امید روزی که امثال این آدما با ظهور آقا از روی زمین برچیده شن .

هاله پنج‌شنبه 21 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 01:43 ب.ظ http://www.haleh_architecture85.persianblog.com

بی نهایت متاسفم برای کسانی که باورش ندارند...
**
و بی نهایت در بی نهایت شادمانم که اسم نازنینش را بر گل زندگیمان نهادیم.
**
به امید ظهورش...

علیرضا پنج‌شنبه 21 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 04:59 ب.ظ http://RAHIANENEYNAVA.PARSIBLOG.COM

سلام
وبه پر محتوا و با صفایی داری
خوشحال میشم اگه یه سر به وبه منم بزنی.
من که خیلی دوست دارم تبادل لینک کنیم اگه تو هم مایل به تیادل لینک هستی منو با اسم
(راهیان نینوا)
لینک کن.
یا علی...........

معلم پنج‌شنبه 21 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 08:00 ب.ظ http://ghaemyali.blogfa.com

سلام حسن آقا.باید بگویم که از کامنت شما جا خوردم.اولش فکر کردم اشتباهی شده.ولی بعد کمی فکر متوجه سوتفاهمی شدم.چند روز قبل یکی در وب من نظر داد که من دوستی به نام علی قائمی داشتم و....ولی متاسفانه فوت شده.من در جواب ایشان گفتم که دوست شما از دیار اموات نمی اید .اما من اگر قابل باشم جایشان را پر می کنم یا چیزی شبیه به این.نمی دانم به اشتباه برای شما ار سال شده یا چیز دیگریست.حالا چه شد که شما به امام حسن(ع)ربط دادید نمی دانم.این خلاصه ماجراست.بعد خواندن دقیق مطالب شما شرح مبسوط را خواهم داد.خواهشا رفع سوتفاهم را به کلیه خوانندگان اطلاع دهید

معلم پنج‌شنبه 21 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 08:52 ب.ظ http://ghaemyali.blogfa.com

سوتفاهم آن هم از نوع اثیریش
حالا که اینها را می نویسم نمی دانم که بایستی عصبانی باشم یا ناراحت .اینقدر میدانم که گیج هستم.چون ضربه ای که به من زده شدبسیار شدید بود.حالا می فهمم که چطور به خاطر یک سوتفاهم و یا سهل انگاری و نتیجه گیری شتاب زده آبروی انسانی به چه راحتی ریخته می شود.خیلی چیز ها را می شود جبران کرد اما آبروی رفته را نه.حالا من چطور آب رفته را به جوی باز گردانم ،نمی دانم.و اما شرح ما جرا :
چند روز پیش یکی به کلبه وبی من سر زد و نوشت:
سلام
دوست عزیز اول عرض کنم که سایت جالب و پر محتوائی داری و انشاالله موفق باشید
در ضمن می خواستم خدمت شما عرض نمایم که در لینک یکی از دوستان نگاهم به اسم شما افتاد ( علی قائمی ) نا خواسته بر روی آن کلیک کردم و علت آن این بود که من در شهر یزد یک دوست و همکار با همین نام داشتم و گفتم شاید شما ایشان را بشناسید
در پایان اگر ایشان را می شناختید برایم پیام بگذار(نمی خواهم ناراحتت کنم چون ایشان یکی از با صفا ترین و بهترین دوستان من در آن شهر بود و با کمال تاسف سال گنشته به درگاه حق شتافت )
خدانگدار
من به وبش رفتم و بدون خواندن پستش نوشتم:
سلام.همینقدر می دانم که دوست شما آرام خوابیده است و مثل همه اموات قصد بیدار شدن ندارد.البته اگر ما لایق باشیم می توانیم گوشه ای از خلا او را برای شما پر کنیم

این گذشت .الان بعد یکی دو روز که به وبم سر زدم اگه گفتید چی منو گرفت؟برق 10000 فاز.می گه نه ، بخون:
حسن
این شما هستید که مانند همه اموات می مانید و قصد بخود آمدن و بیدار شدن را ندارید
شما اصلا" وجود ندارید چه که برسه به اینکه بخواهی گوشه ای از دوست ما را پر کنید
تو هنوز خودت را نشناختی چه که برسد بخواهی دوست و مولای مرا بشناسی
واقعآ متاسفم برای انکسی که به تو معلم می گوید و به اصطلاح روانشناسی برو اول خودت را بشناس بعد دیگران و اجتماع را
حالا شما حسابش را بکن :آش نخورده و دهن سوخته به چه می گویند.به این قضیه
شما بگو به دار کشیدن حلاج به چه می گویند:به این قضیه
بردن آبروی مومن به چه می گویند به این قضیه
موضوع به همینجا ختم نشد ایشان به وب حجج اسلام رفته و طناب دار مرا از آنها می خواهد.بخوانید:
دوستان عزیزم سلام
از شما تقاضا دارم نسبت به اظهار نظر سایتی به نام ( معلم )
که در قسمت نظرات اینجانب نظر داده عکس العمل نشان داده و به اینگونه افراد بی دین اجازه فعالیت ندهید در ضمن اگر کسی می تونه هکش کنه از شما ممنونم
در ضمن متن نظرش اینست :سلام.همینقدر می دانم که دوست شما آرام خوابیده است و مثل همه اموات قصد بیدار شدن ندارد.البته اگر ما لایق باشیم می توانیم گوشه ای از خلا او را برای شما ژر(این کلمه پر کنیم است ) کنیم
در ضمن مقصود این بی دین از دوست شما امام زمان عجل می باشد
البته من با نام اصلی خودم ( حسن ) جوابش را دادم
نام سایت من برای کسانی که می خواهند برای دوستان ارسال کند و نظر این فرد پلید را در قسمت نظرات ببیند
http://haddadeh.blogsky.com/

به امید ظهور هرچه سریعتر مولایمان و بر چیدن اینگونه افراد از روی زمین
ملاحظه کردید.یکی نیست به این آقا بگ/وید:حسن ول کن حسن نکن حسن .
اما من به خود می گویم.هر دو گر یک نام دارد در سخن
لیک فرق است این حسن تا آن حسن.
حسن بدون سو تفاهم و حسن بدون عجله بایستی حسن زیبایی باشد.
اما تو این دنیا عجول و پر شتاب هنوز کسانی هستند که با تامل و تفکر حرف می زنند.بخوانید :

سلام آقا معلم
من نمی دونم منظور واقعی شما از حرفی که به آقا حسن (نوکر امام زمان ـ حداده) گفتید چی بوده. خوشحال می شم یه کمی نظرتونو واضح بنویسید. البته امیدوارم آقا حسن اشتباهی موضوع رو برداشت کرده باشن.
موفق باشین
رجبیان
سلام عزیزم
به من خبر دادند که جنابعالی در وبلاگ دوستداران و عاشقان یوسف زهرا(علیه اسلام) با کامنتی به عنوان معلم به امام زمان حضرت صاحب الزمان (علیه السلام) توهین و جسارت کرده اید من رفتم آن متن را خواندم از ظاهر متن که چنین مفهومی نفهمیدم حالا مقصود باطنی شما <الله اعلم> لذا ادب و اخلاق اسلامی ایجاب کرد که اول از خود جنابعالی این سوال را بکنم ضمنا وبلاگ شما هم مطالعه کردم شما فرد بسیار فهمیده و مودبی بودید و من که این مسئله را باور نکرده ام لذا دوست عزیزیم چون در معرض تهمت قرار گرفته اید لطفا بیشتر توضیح دهید تا من و بقیه بالاخص مدیر محترم وبلاگ دوستداران و عاشقان یوسف فاطمه(علیه السلام) متوجه منظورتان بشویم
با تشکر
من منتظرتان هستم
ملاحظه فرمودید گلی به جمالشان
ظاهرا حسن آقا پپستی را که من در آن نظر دادم در مورد امام زمان(عج) نوشته بود و ایشان فکر کرده نظر من در مورد دوست مر حومشان نظر در مورد امام زمان (عج) است.ایشان عجله کرده اند خیلی هم عجله کرده اند ایشان برای حکم صادر کردن و عمل به تکلیف و جمع کردن ثواب و رفتن به بهشت جهنم را برای خود خریده اند.شما این کار را نکنید.این درس بزرگیست .هم برای من و هم برای شما خوانندگان.حالا خلاقیتی مثل الهام می خواهد که این ماجرا را قصه کند.
اما این قضیه صورت زیبایی هم دارد و آن نتیجه گیری از این قصه.خدا را شکر که این دنیا مجازی است که اگر واقعی بود.مجالی برای رفع سو تفاهم نبود.چون اول مرا می کشتند و بعد ثابت می کردند.
این مطلب را خلق الساعه و با عجله نوشتم.توضیح مبسوط بماند بعد از اینکه حالم از ضربه حسن اقا به جا آمد.

حمید پنج‌شنبه 21 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 10:46 ب.ظ http://www.teyhar.blogfa.com

سلام
وبلاگ پر شورومحتوایی بود
انقلابی الهی باشید
التماس دعا

دشمن زیاری پنج‌شنبه 21 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 11:29 ب.ظ http://kazerundoshmanziari.blogfa.com/

سلام عزیز
قذافی شیعه میشود!!!!
بروزم

علی جمعه 22 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 12:12 ق.ظ

مطالب بسیار جالبی دارید از وبلاگ ما هم دیدن کنید ممنون
http://bitab86.persianblog.com

یه منتظر که آرزو می کنه منفعل نباشه جمعه 22 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 09:01 ق.ظ http://mongee.blogsky.com

بسم رب المهدی ارواحنا الفداه
سلام بر مهدی فاطمه سلام بر منتظر حضرتش

چون خودشونو نمی شناسن به قول یک استاد: پسر پادشاه که تو خیابون ته سیگار جمع نمی کنه

نمی دونن که کی هستن و می تونن کی باشن باور نکردن «نفخت فیه من روحی» رو باور نکردن انی جاعل فی ارض خلیفه رو

باور نکردن بهای جان های شما جز بهشت نیست آن را به ارزان تر از آن نفروشید

و.....

در مورد اون بنده خدا هم خیلی خودتونو ناراحت نکنین آفتاب آمد دلیل آفتاب کسی که چشماشو بسته و خودش رو به خواب زده هیج جور نمی شه بیدارش کرد

دایره ی فکریش در همون حده که خودش گفت

التماس دعای فرج
به امید ظهور

پریسا جمعه 22 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 10:28 ق.ظ http://www.someh2008.persianblog.com

فاطمه (س) تجلی نور خداست...
دوشینه فتادم به رهش مست و خراب
مست از می عشق او نه از باده ناب
دانست که عاشقم ولی می پرسید
این کیست کجائیست چرا خورده شراب
موفق باشی

بینام و نشان جمعه 22 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 11:21 ق.ظ http://moontazeran.blogfa.com



سلام خسته نباشید
با مطالبی در مورد ماه رجب ....

برای کشاورزی زمان خاصی وجود دارد که بهترین محصول برای کشاورز به وجود می آید . ماه رجب برای مومن ماه کشت و زرع برای آخرت است ماه رجب ماهی است که در حضرت علی(ع) نعمتی بزرگ به انسانها هدیه شده است او را نمیشود انسان گفت نه خدا ولی از خدا جدا نیست در بسیاری از احادیث و...
به روزم ..
موفق باشید

یا عشق ادرکنی یا مهدی ادرکنی

سید محمد امین(عاشق علی ع) جمعه 22 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 05:05 ب.ظ http://asheghan-ali.blogfa.com

[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]

با موضوع

<امام علی(ع) در قرآن و سنت>

بروزم.منتظروتون هستم.یا علی

[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]

عاشق جمعه 22 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 06:51 ب.ظ http://kabedel.parsiblog.com/

سلام.......
من آپم.....
خوشحال میشم سر بز نید........

حامد یکشنبه 24 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 03:54 ق.ظ http://www.parnianemehr.blogfa.com

مفتقرا متاب روی از در او به هیچ سوی
چون که مس وجود را فضه او طلا کند

گیتی یکشنبه 24 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 07:20 ب.ظ http://www.storn.blogfa.com

سلام
هنوز مطالبتو مرور نکردم واسه همین نمیتونم بگم خوب بود
یا.....
ولی موضوع خوبیه
موفق باشی

riza پنج‌شنبه 28 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 07:11 ب.ظ http://www.zinjir.blogfa.com

دوستمون اقای نوکر امام زمان ما رو با این

نظر سر افرازفرمودن:

من در یکجا که نظر داده بودی نظرت رو خوندم که در باره رهبر کشور یه چیزهائی نوشتی و دلیل آن را من می دونم تو از آن تازه بدوران رسیده ها هستی که خودت رو گم کردی . اگه راست می گی مقداری از بابا و ننه ات بگو . شما خوشی زیر دلتان را زده . اگه اینطور نبود و درست فکر می کردی می دیدی .که اگر کسه دیگری جای او بود بدتر از افغانستان و عراق و... شده بودیم
تو نوشته بودی که رهبر ما یه آدم معمولی است . خوب مگه در این شک داشتی یا مامان جونت برات گفته این پیغمبره ./
کسی مدعی اینکه او بهترینه نکرده و خودش هم هیچ کجا چنین حرفی نزده ./
ولی من این رو می دونم که رهبری مملکتی مانند مملکت ما که بعضی از افرادش مانند تو طرز تفکر دارند کار بسیار آسانی نیست تا هر ننه قمری بتونه اون رو پیش ببره

جملاتی چون نوکر امام زمان و جیره خور بی بی و شیعه ی عصبانی و غیره


منو فقط یاد گروههای افراطی و تروریستی مثل طالبان میندازه که

هر لحظه ممکنه به خاطر بیماری روانی و افکار بسته خودش وهزاران نفر رو از بین

ببره.

از چند سال پیش تصمیم گرفته بودم که با ادمای بسته و افراطی بحث نکنم چون

ازیه طرف هیچ صحبت به درد بخوری نمیزنن...یعنی بلد نیستن بزنن از طرف دیگه

عوض بشو هم نیستن که بگی ارزشش رو داره وقت بزاری یه دوتا رو ادم کنی

این بحث بیهوده هم نمیدونم از کجا شروع شداقای نوکر امام زمان..

.من زیاد به زبان قند عسل و خوشگل شما مسلط نیستم ولی اگه منظورت از

تازه به دوران رسیده کسیه که ادای فهمیدن رو در میاره بگید ببینم شمابا خیلی

وقت به دوران رسیدنتون چه گلی برسر ما زده اید؟ به خودتون زیاد هم

افتخار نکنید که از افغاننستان و عراق بهترید...

اولا که افغانستان نفت نداره و عراق هم تازه از دست صدام رها شده و تازه اینکه

ایران کمی وضعش از اینا بهتره نه به خاطر امثال شما و سردسته هاتون

بلکه دقیقا به خاطر کساییه که به حکومت مذهبی و افراطی گری اعتراض

میکنن وگرنه امثال شما کشوری مثل افغانستان رو تشکیل میدن...

چرا ایران رو با تورکیه مقایسه نمیکنید که ۹۰٪ مسلمان هستن؟

توصیه میکنم در باره ی این کشور تحقیق کنید تا

۱-به فلاکت ایران ایمان بیاورید

۲-ببینید چرا دین باید از سیاست جدا باشه

و اما گفتین که از بابا و ننه ت بگو باشه:

پدرم یه کارمند سا ده و مادرم خانه دار که هر دو مذهبی و نماز بخون هستن

خودم در به در دنبال کار تا از پدر پول نخوام..

که هنوز موفق نشدم(در جواب اینکه گفتید: شما خوشی زیر دلتان را زده )

امثال شما کوچیکتر از اونین که به خاطرش عصبانی بشم یا پرخاش کنم

به زندگی امیدوارم و اگه از دستم بر بیاد دست شمارو هم میگیرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد